Design by: Josefin

fredag

Jag ska kanske inte ropa hej än, men det är ju intressant hur man genast känner sig bättre när man varit och pratat med en läkare. Det är ju inte helt hundra, men matlusten är iallafall tillbaka och det är ju skönt. Igår tog jag med mig Åsa till City Gross för att handla inför helgen. Marcus kommer hit ikväll och han tycker det är så tråkigt att handla med mig för att det tar så lång tid, så jag passade helt enkelt på och fixade det i förväg. Snäll jag är. Nu har jag precis ätit lunch och tänkte ta tag i tvättkorgen. I vanlig ordning innehåller den ren tvätt och min smutstvätt ligger på soffkanten. Det sköna med det att det är att det går fort att fixa och det ser genast ganska städat ut. Great!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback