Design by: Josefin

påsklov

Vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget. Mest visa att jag lever och skylla min frånvaro på tentaplugg. Om jag har förstått det hela rätt klarade jag iallafall tentan i Corporate Finance och det känns ju sjukt bra. Man fick reda på resultatet direkt i och med att den gjordes på internet, men poängen jag fick på vår midterm var inte medräknade, så jag har ännu inte fått bekräftat att jag är godkänd i kursen. Tentan var verkligen sjukt svår. Jättestor skillnad mot uppgifterna vi gjort tidigare i kursen, så det kändes lite märkligt. Hur som helst är det ju inte alla som klarat en kurs med 0,17% marginal. Hade grämt ihjäl mig om det var så lite som fattades till godkänt!
 
Har precis kommit till Katrineholm, där jag ska vara hela veckan och över påsk, med undantag för onsdag-torsdag då jag ska åka upp till Marcus i Stockholm en sväng. Myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback