Design by: Josefin

problemet

Eventuellt är det magkatarr jag har. Ska hur som helst till vårdcentralen och träffa både en läkarstudent och läkare på torsdag och får förhoppningsvis råd av dom (eller nån medicin om det skulle vara nåt annat). Idag har jag mått illa till och från och haft en brännande känsla i bröstet men har iallafall kunnat äta både lunch och middag i bra mängd, vilket inte hänt på flera dagar.

Imorgon hoppas jag på att ha en bra dag då det ska pluggas för att sen möta upp Åsa och Johanna för restaurangbesök och Raw Comedy Club med bland andra Soran Ismail och Magnus Betnér. Det vill jag ju såklart inte missa!


Kommentarer
Postat av: Elin

Har de uteslutit att du kan vara gravid? Kan ju som bekant ge mycket illamående av "ingen som helst" anledning.

Svar: Jag har bara pratat med en sköterska på telefon och hon frågade inte om det, men eftersom jag tänkt tanken har jag uteslutit det på egen hand.
sara skoog

2013-03-05 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback