Design by: Josefin

skoltrött

Känner verkligen noll motivation för skolan just nu. Jag tror att jag får skylla mig själv, för det beror förmodligen på att jag inte varit i skolan så mycket sen jul och helt enkelt inte kommit in i några rutiner. Men det blir inte bättre för att jag konstaterar det, utan det är väl bara att bita i det sura äpplet. En sak är säker, eller egentligen två, och det är att efter påsk är det jag som sköter skolan ordentligt och dessutom köper kort på Friskis så jag kan träna där förutom att gå promenader och jogga. Idag blir det förresten ingen promenad. Eller, vädret kan ju bättra på sig och isåfall går jag ut, men just nu är det nån sorts snö som faller horisontellt i blåsten. Halvkul. Kanske får bli tabata istället?! Har ju sagt nåt om att köra en gång i veckan minst. Det har jag inte riktigt hållit.

Ikväll ska jag äta den smaskiga lchf-pastan med köttfärssås. Hade en ask färskost i kylen som visst går ut i datum imorgon så den tänkte jag använda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback