Design by: Josefin

svar från läkaren

Fick svar från den snälla läkaren jag var hos förra veckan angående mina blodprov. Alla prover visade normalt, vilket ju alltid är skönt, men det hade suttit fint med en förklaring till mina magbesvär. Det här var alltså inte främst prover för mitt illamående utan mer magens allmäntillstånd. Förmodligen har jag någonting som heter IBS, som är en rubbning i tarmens funktion, som inte går att bota. Det är många som har det är problemet, så det är bara att leva med. Såklart skönare än att det skulle vara typ glutenintolerans.
 
Något annat som är bra att det gick himla bra att plugga idag. Kan betydligt mer än jag trodde, vilket känns jätteskönt, men än är det en lång väg att vandra. Haha. Tur att det är några dagar kvar! Dock har musten fullständigt gått ur mig. Hade tänkt gå en promenad i det fina vädret, men jag är så hungrig och helt slut så jag ska göra mat nu och sen blir det plugg och tv. Kanske att jag får ett jättesug och tar en promenad senare, eller kör tabata. Men jag håller det för osannolikt.
 
Middagen blir iallafall kycklingfilé med champinjoner, zuccini och morot. Gottis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback