Design by: Josefin

tisdag

Imorgon blir det att ge sig på gamla tentor och försöka göra uppgifter. Förhoppningsvis är det då poletten ska trilla ner, åtminstone en liten bit. Vore himla skönt. Ska strax gå ut och gå en promenad. Får se hur länge det blir, det blåser verkligen kallt idag! Ska försöka gå ut varje dag nu fram till tentorna om vädret tillåter. Ska dessutom verkligen försöka köra lite tabata här hemma också. Vet hur det brukar vara med tiden när tentaplugget faller på, så jag tror att jag får strunta i att förlänga mitt kort på friskis och göra det efter påsk istället. Känns inte som jag har så mycket val. Så, promenader får det bli! Imorgon händer det annars två saker förutom plugget då. Jag ska till tandläkaren på morgonen och så blir det LCHF för hela slanten! Skulle ha börjat för ett par veckor sen, men min mage har ju inte varit i sin ordning och då har jag fått passa på att äta det som jag känt mig sugen på. Ska sätta mig ikväll och skriva ihop en matlista för tiden fram till tentorna. Skönt att få lite struktur på maten! Jag kommer att laga middag varje kväll och sedan ha samma mat i matlåda till lunch dagen efter. Så himla smidigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback