Design by: Josefin

update on a saturday

Sitter i skolan med en Redbull och väntar på mina partners in crime. Hoppas det går lika bra med plugget idag som det gjorde igår. Det skulle kännas himla fint inför tentan. Dock är inte tentan förrän på onsdag, och jag är så himla glad att jag verkar fatta mer än ingenting. Betydligt mer än ingenting faktiskt.
 
Imorgon blir det förmodligen en lite tidigare morgon i skolan. Vi har bokat ett grupprum från klockan 8 och det är för att vi ska gå på hockey på eftermiddagen. Det ska bli jättekul! Vi är lite ledsna att HV förlorade igår men det gör ju det hela ännu mer spännande imorgon. Vi ska heja som sjutton och hoppas på HV-vinst!
 
Angående Mexiko ska jag snart boka min biljett dit, även fast jag inte fått visum än. Egentligen behöver man inte ha visum om man är svensk och ska vara där kortare än  månader, men jag tänkte fixa ett iallafall. Men innan jag gör det måste jag få bekräftat från skolan att jag är antagen och det kommer dröja ett tag. I och med att jag ska boka min biljett dit i samma bokning som min och Marcus resa vill vi få klart det så snart som möjligt så att inte priserna går upp. Det gäller såklart både flygbiljetter och hotell. Det är bara ett litet krux som jag ska reda ut med amerikanska ambassaden innan det blir grönt ljus med biljetten. Har mejlat dig och hoppas på att få svar i nästa vecka. Jag tror inte att det ska vara något problem och isåfall är det bara att bokaaaa. Och sen hoppas på att jag blir antagen av skolan och inte får min visumansökan avslagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback