Design by: Josefin

131127

Jaha, då var det ny dag igen och jag känner väl att jag upprepar mig som aldrig förr. Jag har lite sovmorgon, jag donar med skolgrejer, tittar på skit på datorn, fixar lite mat, åker och tränar och så vidare. Det är så livet ser ut just nu kan man väl bara konstatera. Idag har jag satt ihop det som är färdigt till en rapport vi ska lämna in nästa vecka. Det som återstår där är en reklamfotografering imorgon, som jag i och för sig inte ska vara med på, och det ska skrivas ihop hur vi gjorde och tanken bakom bilderna. Antar att det blir gjort i helgen. Riktigt skönt att vi är bra på banan där!
 
Ikväll ska jag iväg på ett puls-pass som ofta är fullbokat i förväg och det finns 100 platser, så jag har väldigt höga förväntningar och hoppas det är ett riktigt roligt pass. Enda minuset är väl att det är så jobbigt när passen är fulla för det blir ju ganska trångt, men det är väl smällar man får ta. Hellre fullt än typ 10 personer. Efter träningen tänkte jag göra broccoligratäng. Det var jättelängesen jag åt det. Återstår bara att se om jag äter den rakt upp och ner med bacon i eller om jag ska göra den naturell med typ lax till. Vi får se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback