Design by: Josefin

25 november

Har färgat håret nu ikväll. Det blev lite guldigt för min smak, men det är väl bara att köra på med silverschampoo. Det viktigaste är att utväxten är borta. Har känt ett par veckor att det är så himla mörkt och fult men nu är den borta. Skönt. Just nu sitter jag med ansiktsmask och väntar på att Dessertmästarna ska börja. Det ska visst bakas bröllopstårtor! 

Imorgon ska jag till skolan och möta upp min grupp och styra med projektet och så ska jag iväg och träna efter det. Har inte riktigt bestämt vad det blir än, men det lutar åt skivstång/step. Idag när jag tränade la jag på lite extra vikt på benstyrkan mot vad jag gjort förut. Kanske till och med skulle våga mig på lite till. Vi får se om det blir imorgon. Ett som är säkert är iallafall att jag är dåligt tränad i ryggen. Men jag kämpar på och hoppas träningen ger resultat. Det borde den ju göra.

Kanske ska värma lite glögg och mysa med i soffan. Fasen att det är socker i alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback