Design by: Josefin

bananpannkaka och lunchträning

Idag gjorde jag bananpannkaka för första gången och det var ju smidigt och gott. Mosade en banan och blandade ihop med två ägg och stekte två pannkisar i smör. Tummen upp! Åt dock bara en pannkaka tillsammans med keso, men hade orkat två. Ska iväg och träna nu, så ville inte bli jättemätt, plus att jag ska äta lunch när jag kommer hem igen. I eftermiddag ska jag styra med plugg i båda mina kurser. Känns som att vi är riktigt bra i fas, åtminstone i den ena kursen. I den andra ska vi ha möte imorgon och jag hoppas läget är under kontroll där med. 

Nähe, dags att gå mot bussen. Ett skivstångspass ska rivas av. Skönt att träna mitt på dagen! 




Kommentarer
Postat av: Ellhå

Nåt att prova. Malin ska också göra bananpannkakor nån gång.

2013-11-25 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback