Design by: Josefin

brist på resultat

Har ruttnat helt på det här med att träna duktigt men faila på att jag inte kan sköta kosten. Idag har jag gjort ett schema för lunch och middag den kommande veckan och har minskat kraftigt på kolhydratintaget. Hoppas på att kroppen känner en förändring och att det kanske bidrar till lite vikt-/måttminskning när vätska inte binds i kroppen av mjöl osv. Till lunch idag har jag ätit ost- och skinkpaj utan pajskal med sallad till. Gott!
 
I eftermiddag ska jag gå på step. Det är klockan 15 och då brukar det inte vara så mycket folk, men hoppas det kommer några stycken iallafall så att man känner lite pepp av att vara flera. Funderar som mest på om jag ska köra med låg ellet hög bräda. Det sved riktigt i låren igår på hög bräda även fast det bara var 15 minuter step. Å andra sidan hade man ju kört skivstång innan, vilket bidrar till trötta ben. Tror jag kör på hög bräda. Det är bara att köra på! Orkar jag inte är det väl bara att byta.
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellhå

Lurigt det där med kolhydrater och socker. Mjöl, ris och potatis är fällorna. Bra där med paj utan skalet!!! Hörde igår, från Malin, att kesoplättar var gott...

Svar: Ja, kesoplättar gjorde jag ibland förut och köpte faktiskt keso på förmiddagen! :)
sara skoog

2013-11-21 @ 14:05:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback