Design by: Josefin

den här fredagen

Den här dagen består av skolarbete, städning och träning. Ska på cirkelfys klockan 17 och där lär jag få mina fiskar varma, eller vad man säger. Haha. Det är samma pass som jag var på förra veckan och det var en av mina största träningsutmaningar på länge. Tyvärr är jag himla irriterad, för jag har ju ont på insidan av vaden! Just på cirkelfysen ställer det nog inte till så mycket problem eftersom det mest är vanlig styrketräning där jag inte behöver belasta vaden speciellt mycket. Undrar om det är överansträngning eller något annat? Tippar dock på att det är lite överbelastning i och med att det blev mycket bättre när jag tog en vilodag. Imorgon ska jag vila igen, för sent ikväll kommer Marcus hit. Så vilodag imorgon och sen har jag bokat jympa station på söndag. Det är ett medelpass med extra lång styrkedel där man kör en typ av cirkelträning med brädor, gummiband och hantlar som redskap. Får se om jag går på det eller om det blir skivstång/step. Beror lite på hur dags Marcus tänkt åka härifrån.
 
Har sett att ett par stycken redan gjort awarden som jag delade ut. Kul! Tycker det var en rolig typ av kedjebrev i och med att alla inte behöver svara på samma frågor. Dessutom hittar man ju andra bloggar när dom man vanligtvis läser sprider awarden vidare. Vem vet, jag kanske får en till så småningom med andra frågor att svara på. Å andra sidan vet jag inte vilka jag skulle sprida den till då. Det återstår att se.
 
Nu ska jag fixa med lunch och sen fortsätta med mitt rapportskrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback