Design by: Josefin

en bra söndag ändå

Jag började dagen med att snooza i över en timme. Hade ställt klockan på 8.15 för att gå en promenad. Promenaden blev av ändå, fast inte förrän halv tio. 4 km fick det bli och det var himla skönt ute även fast det blåste lite, som vanligt här nere. Strålande sol var det däremot!
 
Nu sitter jag och skriver på caset om SAS som jag berättade om en annan dag. Det är ganska intressant, men helst vill man ju bara ha det överstökat. Jag längtar verkligen till skolan är slut och jag ska få jobba på något kul ställe. Förhoppningsvis blir det så också. Är ju en aning stressande det där med att inte veta. Jag är ju fast anställd på Ica Maxi, så det går ju ingen omedelbar nöd på mig, men tanken är väl att jag ska hitta något annat så fort som möjligt. Inte för att jag vantrivs, tvärtom, men jag vet ju att risken är stor att jag nöjer mig och blir kvar där. Och då är ju allt det här plugget till ingen nytta och bara en massa lån att betala tillbaka. Skulle inte kännas så kul.
 
Hur som helst, nu ska jag köra på med den här seminariegrejen och i eftermiddag ska jag på skivstång/intervall. Kul! Till kvällen sen så blir det tvättning, fläskfilé med rotsaker och Bron. Bra söndag ändå.
 
Gammal bild på en mörkhårig tjej

Kommentarer
Postat av: Ellhå

Finns ingen bättre avslutning på veckan att att titta på Bron.

2013-11-18 @ 07:32:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback