Design by: Josefin

en liten lista

Hittade en liten lista i en blogg, så tänkte jag skulle ge mig på den. Jag gillar listor. Det ger något att skriva om, kan även bidra till vidare frågeställningar och dessutom tycker åtminstone jag att det är rätt kul att läsa andras. Så. håll till godo!
 
Det slog mig precis att: Jag tjatar som fasen om Thailand, men det kan man väl få göra när det vankas semester?
 
Idag hade jag på mig: Träningskläder. Gick promenad på förmiddagen, bytte till en svettfri tröja efteråt och hade samma kläder till jag duschade och bytte om efteråt.
 
Idag har jag: Gått promenad, ätit omelett, styrt med plugg, gått på cirkelfys och nu har jag tvättid.
 
Dagens humör: Lagom
 
Dagens sämsta: Att det var så blåsigt och halt när jag skulle gå promenad.
 
Dagens bästa: Att jag gav allt på cirkelfysen!
 
Vad har du tänkt på idag? Att det är kort tid kvar på terminen. Skynda skynda!
 
Vad vill du göra innan du dör? Få barn.
 
Vad köpte du senast? Mat. Förutom det var det schampoo och spray som skyddar håret mot sol.
 
Vad är du rädd för? Fortfarande räddare än dom flesta för att gå till tandläkaren.. 
 
Vad/Vem skulle du inte kunna leva utan? Så tråkig fråga. Min familj och mina vänner såklart.
 
Vad är det bästa du vet? Att dricka vin med mina väninnor och bara vara och ha det härligt!
 
Hur många förhållanden har du haft? 2
 
Hur länge varade ditt senaste förhållande? Det pågår just nu och har varat i 6 år (om ungefär två veckor)
 
Hur många barn vill du ha? Det vet jag inte. Två kanske.
 
Hur många gånger om dagen tänker du på framtiden: Typ tusen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback