Design by: Josefin

glögg

Skönt att avsluta dagen i soffan med lite glögg och Arga Snickaren. Har varit på skivstång/step och det var jätteroligt! Jag har varit på skivstång ganska många gånger nu och man känner ju att man blir starkare. Samtidigt är jag lite feg med att lägga på vikter för jag vet ju vilken sjuk träningsvärk jag haft ibland. Lagom dos är okej, men riktig smärta är inte kul alls. Men jag ska verkligen försöka lägga på mer och mer och utmana mig själv ju mer tiden går och tränad jag blir. Förhoppningsvis ger det resultat på kroppen också! Svårast är ju inte träningen, det är kosten. Fan alltså. 

Imorgon blir det en dag i pluggets tecken och på eftermiddagen ska jag på cirkelfys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback