Design by: Josefin

känner mig duktig

Fyfan alltså, rent ut sagt. Jag är helt utslagen! Var på cirkelfys och fick mig en riktig omgång! 30*40 sekunder och det var stenhårt vill jag lova. Tydligen tyckte tränaren att jag mesade (vilket jag inte riktigt vill hålla med om, eftersom jag höll på att dö) och sprang fram och gav mig en tyngre kettlebell eftersom jag "ju leker med den där lilla". Hmm. Hur som helst var det en stor utmaning styrkemässigt för mig men samtidigt himla kul och peppande, och jag väntar väl och ser hur det känns imorgon innan jag avbokar skivstången på lördag förmiddag. Finns risk att jag inte kan böja på benen nämligen... Imorgon ska jag vara i skolan större delen av dagen, så om den inte är riktigt busväder så får morgondagens motion bestå av en promend framåt kvällen.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lax till middag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ont ska med ont fördrivas. Träningsvärken brukar i alla fall inte bli värre om man fortsätter med träningen:-)

2013-11-15 @ 07:57:27
Postat av: Ellhå

Det där har man känt själv många gånger, kanske inte det där med kettlebellen, då ökade jag bara.:-)

2013-11-15 @ 12:19:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback