Design by: Josefin

lördagkväll



Ikväll packade jag upp allt smarrigt jag köpte igår och hade en mysig tapasmiddag by myself. Lufttorkad skinka, salami, vitlöksbröd, skagenröra och quesadillas med getost och honung. Fy fasen så gott! Nu har jag precis huggit in på räkorna framför Så mycket bättre. 

Imorgon skulle jag gått på skivstång/step men fick ett sms om att det var ändrat till skivstång/intervall istället. Det ska bli riktigt kul! Och jobbigt. Idag har jag bokat in träning för den kommande veckan. Det blir bland annat jympa puls, skivstång/step och cirkelfys. Känns så skönt att vara igång ordentligt med träningen. Är det inte världens sämsta väder tänkte jag köra löpträning med intervaller på måndag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback