Design by: Josefin

måndag

Den här förmiddagen har jag spenderat framför datorn där jag klarat två stycken self test i min ena kurs. Nu tänkte jag ta lunchpaus och sen försöka få godkänt på ytterligare ett test. Det är runt 40 frågor på varje och man måste ha 90% rätt för att få godkänt, så lite jobbigt är det men samtidigt nyttigt då man får slå upp grejer i boken och så. Boken ja. Den är 800 sidor lång och två kilo tung. Halvkul.
 
Senare i eftermiddag tänkte jag gå en lång promenad och resten av veckan är der Friskis som gäller nästan varenda dag. Imorgon tänkte jag gå på ett pulspass och senare i veckan har jag bokat in mig på skivstång/step, cirkelfys och skivstång. Kul!

Kommentarer
Postat av: Ellhå

Bra jobbat med både tester och fysträning, precis som pappa (bortsett från tester och fysträning)

2013-11-12 @ 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback