Design by: Josefin

Morbergs glögg

Igår provade jag, som sagt, Per Morbergs glögg och lovade att återkomma med vad jag tyckte. Så, here we go. Helt klart värd! Jag tycker den var riktigt god och kändes julig och fräsch. Min favorit annars är Blossa som är väldigt klassisk i smaken, men min uppfattning är att Morbergs har en lite annorlunda smak som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Dessutom har jag ju inte provat dom samtidigt och kunnat jämfört, så kanske är jag helt fel ute. Dom kanske är superlika varandra i smaken. Men, jag tror inte det. Hur som helst kostade Morbergs 30 kronor där jag köpte den, vilket var kronan billigare än Blossa. Så löp och köp allihop om ni vill testa en ny glöggsort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback