Design by: Josefin

onsdag

Passet jag var på var väldigt roligt och ledaren var nog den mest inspirerande ledaren jag tränat med. Förstår verkligen varför han är poppis! Får nog prova hans step och skivstång också någon gång. Han leder pass nästan varje dag, så något ska jag nog kunna få till. Någon broccoligratäng orkade jag inte ställa till med. Var sååå nära att gå in och köpa en pizza på vägen hem, men det får bli till helgen isåfall. Istället gjorde jag en omelett med champinjonstuvning och lite keso till. Tror jag ska göra en deal med mig själv och äta omelett/bananpannkaka/kesoplättar till lunch varje dag resten av terminen, åtminstone dom dagar jag är här nere i Jönköping. Det mättar ju bra men är samtidigt kalorisnålt. Jag äter hellre mindre till lunch än på kvällen. Det funkar bäst för mig.
 
Nu är det Arga snickaren på tv och sen blir det väl något kul på datorn att roa sig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback