Design by: Josefin

plugg och huvudvärk

Det blev ingen skola. Sköter allt hemifrån istället. Men just nu har jag så jäkla ont i huvudet så det är lite svårt att få något gjort. Hur som helst så tänkte jag iallafall få till något vettigt till vårt seminare om SAS som är på tisdag. Men än är det ju gott om tid och det är skönt. Ska försöka göra klart innan måndag så jag inte sitter som vanligt kvällen innan. Det är inget som gör mig något egentligen, för jag brukar inte direkt behöva sitta på natten eller så som jag vet att vissa gör. Det skulle jag inte orka. Men det vore ju skönt att ha kvällen innan seminariet fri och bara kunna känna sig nöjd med att vara klar.
 
På förmiddagen drog jag på mig träningskläderna och promenerade mina 6 km in till stan. Skulle köpa vin till ikväll och tänkte att jag lika gärna kunde gå till stan och ta bussen hem istället för att behöva åka iväg extra. Tyvärr blev det inget vinköp, för jag glömde såklart mitt körkort hemma. Great. Har i och för sig en flaska rött här hemma, så kanske får slå till på den. Tänkte äta tacos ikväll och så har jag köpt lite plock med salami, skinka och räkor till imorgon. Passar bra med vin till båda. Så, så får det väl bli.
 
För övrigt börjar det bli ruggigt ute nu. Det blåste som fasen när jag var ute förut. Slänger in en ett par bilder från 2010 som kanske kan få mig att acceptera den nuvarande situationen några veckor till.
 
Kram på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback