Design by: Josefin

update

Tänkte bara kika in här och säga hej! Ska strax åka ut till Vingåker och fika med Emelie, Emmy och lilla Felicia. Det var superlänge sen vi sågs så det ska bli riktigt kul och mysigt. Emelie skulle ju haft tjejkväll med te och grejer i fredags, men det blev tyvärr inställt, så den lilla presenten jag köpt till henne får jag ge idag istället. Hoppas hon blir glad, men det är inget jag är speciellt orolig för.
 
Helgen har inte direkt bestått av något speciellt. I lördags var vi hos Marcus syster Anki och blev bjudna på supergod mat. Det är man inte bortskämd med när man bor själv. Igår lagade jag och Marcus lammstek med rostade rotfrukter här hemma. Också himla gott!
 
Nu ska jag bege mig! Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback