Design by: Josefin

wehoooo!

Fick precis ett mejl att jag fick godkänt på min omtenta i International macroeconomics and finance (ni hör ju hur krångligt det låter..) och det känns så jävla bra! Det kändes ju bra när jag gick ifrån tentan, men när det handlar om matte och att verkligen förstå hur man ska rita grafer och flytta linjer hit och dit så är det så himla svårt att veta om man verkligen gjort rätt. Man kan liksom har värsta flowet och tycka att man kan allt jättebra och så har man fel på alltihop för att man inte riktigt förstår ordentligt. Men nu är jag alltså klar med ytterligare en kurs. 120 hp är mina, och ytterligare 15 poäng hoppas jag ha inkasserat innan denna vecka är slut. Väntar ju fortfarande på resultatet i mina två senaste kurser. Sjukt att det är så få kurser och kort tid kvar innan examen, bara ett halvår drygt. Och sen då?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellhå

Bra jobbat...och...ja precis; och sen då? Det ordnar sig för dig, det är jag säker på!!:-)

2013-11-06 @ 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback