Design by: Josefin

windy

I förmiddags var jag i valet och kvalet om jag skulle gå ut och gå en promenad. Himlen var blå och solen sken, så jag drog på mig kläderna för att gå till Ica Maxi, vilket är ungefär 5km. Tänkte köpa julstjärnor (alltså blomman) som var billiga. Har faktiskt inte tänkt julpynta någonting. Känns jätteonödigt i och med att jag åker till Katrineholm nästa fredag och sen bara tänkt åka ner hit över dagen två gånger för att skriva mina tentor och sen kommer jag ju inte tillbaka förrän i mitten av januari. Det känns som att det kostar mer än det smakar att göra julfint för en veckas skull. Hur som helst, några julstjärnor blev det inte, för väl ute blåste det massor och jag höll dessutom på att ramla för att det var så himla halt. Så promenaden blev bara drygt 20 minuter lång, men det var iallafall bättre än inget. Nu har jag ätit omelett till lunch och om ett par timmar ska jag iväg på cirkelfys. Det är med en ny tränare denna gång och jag hoppas det blir roliga övningar.
 
Ni som tränar på Friskis i Katrineholm, vilka är era bästa pass? Jag har tänkt träna där några gånger under dom dagar jag är där hemma och pluggar och behöver tips! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback