Design by: Josefin

Är glad för det lilla

Godmorgon alla läsare! Hoppas ni stannar kvar alla ni som hittade hit igår. Tror att det var mitt inlägg som språkpolis som lockade hit er. För övrigt är det lite halvtrist att blogga just nu. Jag har inget spännande att dela med mig av, alldeles för få läsare och i princip noll kommentarer. Men jag antar att det inte är så många som bryr sig om vad jag har för mig. Det får man ju ta.

Nu ska jag iallafall göra mig iordning, äta en rejäl frukost och sen möta upp min grupp i skolan där rapporten i b2b markering äntligen ska bli klar! Och imorgonbitti är det muntlig presentation! 


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag läser & kommenterar!! Fortsätt uppdatera!

Svar: Ja, du är duktig du! :)
sara skoog

2013-10-09 @ 11:47:08
URL: http://tovelundbergs.blogg.se
Postat av: Ellhå

Enda chansen att få veta vad som händer i Jönköping. Ju.

2013-10-09 @ 13:01:31
Postat av: Anonym

Jag (Henric) och Johanna läser följer dig såklart :D

Svar: Fina ni är! :)
sara skoog

2013-10-10 @ 02:10:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback