Design by: Josefin

back in town

Efter att spenderat förmiddagen på buss och tåg mötte jag upp min syster och Tove (och hennes lilla Molly såklart) för en mysig fika på stan. Träffa Tove borde jag göra oftare men det är tyvärr inte alltid tiden räcker till. Inte lätt när man bor i olika städer. Bland annat diskuterades lägenhets- och husköp och det är ju en himla djungel. Vi mötte sen upp min mamma och shoppade smink från Nouba till 70% rabatt. Som hittat! Kan visa imorgon vad jag köpte, eller snarare vad jag fick av mamma. Hon är bra hon! På Ur och Penn köpte jag mig dessutom en klocka. Slog till på en billig i silver som jag också kan visa imorgon. Har tänkt att jag kanske skulle önska mig en fin klocka i examenspresent, men är så osäker på om jag trivs i klocka. Det är så olika det där. Nu ville jag iallafall köpa nån billig men fin som jag kan testa med hur det känns. Skulle inte kännas varken bra eller kul att få en klocka för tusentals kronor i present om jag sen inte skulle använda den.

Nu ska jag titta på Bergs bärbara talkshow innan det blir tack och godnatt för idag. Imorgon har jag en mysig tjejkväll hos min fina vän Emelie att se fram emot. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Tove

Vi får ändra på det där och börja ses oftare<3

2013-11-02 @ 13:03:26
URL: http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback