Design by: Josefin

fredag

Nu tar jag kväll för idag. Både böckerna och jag får vila lite, och den där rapporten jag skrev om förut har jag lämnat ifrån mig. Är faktiskt nöjd med vad vi åstadkommit! Det är alltid svårt med grupprapporter. Alla är inte direkt jättebra på engelska och jag brukar föredra att vara den sista som läser igenom och ändrar sånt jag inte är nöjd med. Tror inte att det är något stort kontrollbehov jag har egentligen, utan mest att jag vill undvika onödiga konstiga ordföljder och syftningsfel.
 
Hur som helst, nu ska jag gå dom typ 4 steg som krävs in i köket och hälla upp ett glas vin och börja med middagen. Pastagratäng med kyckling och bacon tänkte jag göra. Inte speciellt avancerat. Äta får jag göra själv eftersom Marcus inte kommer förrän sent ikväll. Just nu är han och dömer hockey i Gnesta, så det blir en bit för honom att köra sen. Men det blir nog bra.
 
Hejhej!
 
Från London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback