Design by: Josefin

lördag

Hej hopp!
Idag är det lördag och det blir en lugn sådan. Har varit nere på stan en sväng och fixat en liten present till min vän Tove som fyller år idag. Hon var inte hemma, så fick ställa den utanför hennes dörr och hoppas hon blir glad när hon hittar den. Nu håller jag precis på med lax i ugn med pesto till lunch. Marcus är och skriver högskoleprovet men kommer hem vilken sekund som helst och äter på sin lunchrast. När vi ätit ska jag få skjuts upp till Skobes och hämta ut en Volvo XC60 som familjen ska låna och provköra till på måndag. Mamma ska ju, som jag redan berättat, beställa en ny bil och nu ska det provköras så att hon får känna att valet blir bra.
 
Ikväll får det nog helt enkelt bara bli myskväll. Det är FF här hemma. Mamma och pappa är i Stockholm med vänner och har trevligt.

Kommentarer
Postat av: Tove Lundberg

Tack min fina vän<3

2013-10-26 @ 17:46:05
URL: http://tovelundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback