Design by: Josefin

motivationen är på topp!

Lever just nu på motivationen jag fick imorse när det gick så bra på redovisningen. Har tidigare känt att jag kämpar på men hoppas att dagarna går fort så jag får allt överstökat, men nu känner jag mig motiverad att prestera bra på presentationen imorgon och på tentorna som kommer! Hoppas dagarna går fort, men att jag samtidigt lär mig riktigt mycket. I project management har jag gått igenom alla slides från föreläsningarna, läst hela boken och markerat viktiga sidor och nu antecknar jag dom här utvalda grejerna. Känns som det är en metod som funkar fint i den här kursen! Ska köra på nu i några timmar och förhoppningsvis hinner jag göra klart allt redan ikväll så att jag sen bara kan nöta imorgon och på lördag. Gött! Bäst att passa på medan motivationen sitter i. Måste dra fram dammsugaren också. Ingen hårar värre än jag och det känns som det ligger hår överallt i lägenheten, så ett varv med städning får det bli framåt kvällen. Men nu blir det fokus på anteckningar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback