Design by: Josefin

nöjd tjej tar ledigt

Är hemma från tenta nummer två. Skönt att ha allt gjort! Sjukt skönt faktiskt. Jag är vid väldigt gott mod efter den här tentan och jag hoppas verkligen att jag klarat den. Det känns så, men jag vågar inte riktigt hoppas för mycket eftersom det är så tråkigt att bli besviken. Dock har min magkänsla oftast haft rätt och jag har aldrig fått en negativ överraskning när tentaresultatet kommer, så jag hoppas det håller i sig. Det känns iallafall som att jag har en himla otur om jag inte klarat någon av dagens tentor. Isåfall får jag väl skylla på att jag multi-taskat för mycket, samtidigt som det vore en dålig ursäkt i och med att jag tänkt att jag hellre ville klara en tenta bra än att kugga båda med liten marginal.
 
Hur som helst, nu är det bara att vänta ett par veckor och se vad resultatet blir. Känslan efter alla tre tentor den här veckan är ändå bra och jag hoppas jag slipper bli besviken. Nu ska jag plocka ihop mina block och anteckningar, sen äta pizza och titta på Rederiet hela kvällen. Packa väskan också, för imorgon åker jag till Katrineholm och stannar hela nästa vecka!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kyl och frys är fyllda, det är bara kocken som fattas men henne ska jag hämta i Norrköping i morgon:-)

2013-10-19 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback