Design by: Josefin

nöjd tjej

Redovisningen på förmiddagen gick jättebra och vi fick bra kritik både för vår film och presentationen, så det känns himla skönt. Såååå gött att allt grupparbete är klart nu så man bara kan fokusera på sitt eget plugg till tentorna. Och som jag tjatar om det. Nu har jag iallafall antecknat klart allt jag ville och tänkte ta kväll för idag. Ska laga lite middag nu och förut köpte jag jordgubbar till fredagmys. Det sitter inte fel.
 
Imorgon blir det såklart en heldag med näsan i anteckningarna, men ett inlägg här eller två ska jag väl kunna åstadkomma ändå. Åtminstone om jag hittar någon intressant att delge er. Två inlägg om att jag har näsan i en bok känns ju inte så spännande. Men nu: mat och idol!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis! Så skönt med bra resultat. Kör hårt med tentaplugget nu! <3

2013-10-12 @ 12:06:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback