Design by: Josefin

one down, one to go

Är hemma nu en sväng mellan tentorna. Tur i oturen att dom var samma dag men olika tider. Ville ju gärna kunna skriva båda. 
Jag gjorde alltså tentan i b2b marketing nu på morgonen och det känns väl okej. Jag hoppas verkligen det räcker till godkänt, men det finns absolut inga garantier. Det var ett par grejer jag inte kunde något vidare, men majoriteten gick ganska bra. Jag får vänta och se helt enkelt.

Nu ska jag läsa på det sista inför eftermiddagen. Där har jag bra koll på graferna och allt kring dom. Däremot är det några ekvationsformler jag inte får kläm på och det är olika beroende på förutsättningarna i uppgiften och nåt formelblad finns inte att skåda så långt ögat når. Håller alla tummar jag har att det kommer uppgifter som jag kan så att jag klarar tentan. Det vore verkligen sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback