Design by: Josefin

pannkakor och löparjacka

Håller på och steker pannkakor till middag. Kanske inte det mest näringsrika av allt man kan välja, men ack så gott. Tänkte äta och titta på ett avsnitt av Rederiet och sen återgå till mitt plugg. Kom precis på att jag ska vaccinera mig imorgon. Inte jättekul, men ett måste, så det är bara att bita i det sura äpplet.
 
Ska även passa på att åka till skolan också fixa med mitt passerkort eftersom det inte blev av idag. Ska slå två flugor i en smäll eftersom min fina mamma hörde av sig och tänkte beställa en löparjacka till mig, och jag tänkte prova ut en bra storlek. Kan lika gärna göra det om jag ändå ska ta bussen in till stan. Kanske till och med tar på mig träningskläderna och promenerar in? Det tar ungefär en timme. Får se hur vädret ser ut imorgonförmiddag helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback