Design by: Josefin

plugg och bilsnack

Jag har fått ont i halsen igen och näsan är fortfarande täppt. Har ju inte rört en fena på hur länge som helst i hopp om att jag skulle bli frisk så jag kan komma igång med träningen igen. Som det är nu vågar jag inte ge mig ut och gå ens i långsamt tempo. Som tur är är det ju iallafall pluggperiod nu, så jag har inte direkt all tid i världen att lägga på träning heller. Förhoppningsvis ger sig förkylningen till helgen så kan jag ge mig ut och gå och kanske till och med springa under nästa vecka. Friskis-kortet får nog däremot vänta till efter tentorna. Bra tajming att det gick ut lagom till jag blev sjuk. Onödigt att det ska ligga och kosta pengar när man inte kan använda det.
 
Idag har jag varit effektiv. Varit i skolan och gjort klart allt i min ena kurs och dessutom läst flera kapitel i boken. Tenta på söndag! Imorgon är det möte med andra gruppen för att göra klart allt där. I den kursen har vi nämligen redovisning klockan 8 på torsdag morgon. Ska bli sååå skönt att få dom här grupparbetena överstökade!
 
En liten hobby jag sysslat med ett par dagar nu i mina pluggpauser är att bygga bilar på framför allt Volvo. Min mamma ska beställa en ny bil och det finns ju himla mycket att välja på. Jag har nog inte så himla mycket talan, men det är ju inte precis varje dag man kikar på fabriksnya bilar så det är bara att passa på. Haha. Inte kunde man kopiera någon bild och visa upp här heller, så ni får visst inte veta vilka skönheter jag byggt. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback