Design by: Josefin

skolsnack

Plugg, plugg, plugg och plugg var det här. Nu ska jag fortsätta läsa och senare i eftermiddag får jag sista delen till en rapport jag håller på att sätts ihop. Det ska bli skönt när den är klar! Sen är det bara rapport nummer två vi ska få till också, men det får bli efter helgen. Ikväll kommer Marcus hit nämligen! Mys!

Nästa vecka blir det alltså till att färdigställa två rapporter, få till två muntliga redovisningar och tentaplugg som gäller. Försöker läsa ganska mycket nu innan också i och med att tentan i project management är nästa söndag, bara två dagar efter sista redovisningen. Inte optimalt, men det är skönt att det inte ska räknas och så. Det här är bara att nöta in. Sen, veckan efter det, är det två kurser som ska pluggas parallellt. Har nämligen tenta i b2b och även omtenta i international macro and finance samma dag, på lördagen om två veckor. Det bli en jobbig vecka och dag. Men jag ska göra mitt allra bästa för att klara båda. Känner ju att det är lite jobbigt att jag är i Thailand under nästa omtentaperiod. Därför vore det sjukt skönt att inte ha någon tenta att skriva då. 

Nu ska jag återgå till min bok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback