Design by: Josefin

svårt att sova

Jag har så himla svårt att somna på kvällarna. Bara ligger och vrider och vänder på mig och funderar på olika saker fram och tillbaka. Minst en timme ligger jag och vrider mig varje kväll. Igår var det lite extra tjurigt eftersom min vänsterarm gjorde lite ont att ligga på efter vaccinationen. Att ta sprutorna gick för övrigt bra och det är skönt att ha det gjort och överstökat. Det jag låg och tänkte på igår iallafall var att när det är tenta på en helgmorgon går ju bussarna så illa. Så var tvungen att reda ut hur jag ska göra på lördag. Kommer behöva åka hemifrån 07.10 för att hinna, vilket innebär att jag kommer vara framme i skolan före halv 8 och tentan börjar 8. Jobbigt att gå upp så tidigt, men jag får väl ta med mina anteckningar och kolla det sista när jag kommer fram till skolan. Brukar faktiskt inte ta med mig anteckningarna så jag kan läsa sådär innan. Gillar inte det riktigt. Eller, det passar inte mig iallafall. 

Men jaha. Dags att kicka igång den här pluggdagen nu då. Är inte direkt sugen. Igårkväll kikade jag iallafall lite på international macro and finance som jag ju har omtenta i. Har tidigare bara kört på med b2b. Delar nog upp det lite idag med. Skulle bli så fantastiskt glad om jag kunde klara båda tentorna på lördag. Undrar vad jag ska unna mig då?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback