Design by: Josefin

tentadags

Jag tillbringar förmiddagen med att gå igenom mina anteckningar om och om igen. Det är ganska mycket så egentligen blir det väl bara ett par gånger. Det jag tror är viktigast lägger jag lite extra fokus på. Klockan 14 är tentan och jag hoppas verkligen att det går bra! Jag har en bra feeling i kroppen men samtidigt vet man ju aldrig vad det kommer frågas efter. Hoppas jag har lagt fokus på rätt saker.

Tentan tar nog inte så lång tid så innan jag tar kväll tänkte jag läsa lite inför kommande vecka. Imorgon börjar det på allvar men eftersom jag har två tentor att plugga till parallellt så kanske det är bäst att titta lite redan ikväll.

Puss på er och håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback