Design by: Josefin

throw back thursday



Tittade tillbaka i bloggen, och titta vad jag hittade! Idag är det exakt två år sen jag skrev min första tenta. Blir lika nervös fortfarande, men på ett annat sätt. Nu vet man ju hur allt går till, hur tentorna ser ut och hur man ska förbereda sig. Om jag bara vetat vad som komma skulle i nästa kurser hade jag nog skitit på mig. Hade Microeconomic Principles varit min första kurs hade jag hoppat av efter första föreläsningen, men istället tog jag mig an utmaningen och jag är så stolt över mig själv att jag nu kan räkna och rita grafer på ett sätt jag aldrig trodde jag skulle klara. På lördag har jag förhoppningsvis min sista tenta i nationalekonomi och det vore så skönt om det blev så.
Hej mig!

Kommentarer
Postat av: Ellhå

Det är när man läser sånt som man förstår hur fort tiden går. Välommen till Katneholm.

2013-10-18 @ 09:41:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback