Design by: Josefin

tisdag och sjuk

Idag skulle jag haft ett möte, men det blir uppskjutet till imorgon istället på grund av att jag är sjuk. Som sagt, så himla typiskt att det här skulle komma just nu! Istället multi-taskar jag här hemma med anteckningar, rapportskrivande och läsning. Känns lite panikartat att tentorna är så snart, men antar att det löser sig det också. Jag har ju inget annat för mig än att plugga egentligen så det är väl bara att ta sig i kragen. Nu när jag är sjuk kan jag ju inte träna heller, så då hänger inte det över mig heller.
 
Förresten så ska jag välja en valbar kurs till i vår också! Sista kursen jag kommer läsa innan examen och parallellt med slutfasen av c-uppsatsen (som jag försöker tänka så lite på som möjligt just nu). Valwebben har öppnat idag så måste gå in nu direkt och se vad det finns för kurser att välja på! Hoppas det finns något som passar mig bra.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback