Design by: Josefin

fredag

Frukosten är intagen framför ett avsnitt av Rederiet. Resten av dagen blir det plugg, göra lite helgfint i lägenheten och så har jag bokat in mig på ett skivstångspass i eftermiddag. Då lär mina muskler få sig en rejäl omgång. Träningsvärk hela helgen lär det ju bli! Igår gjorde jag även en beställning från Sportamore med tre par träningsskor och två par långa tights jag ska prova. Bra med fri frakt och fri retur! Jag har ett par ganska nya träningsskor, men dom passade inte mig allt att träna i, så jag skulle behöva ett par nya. Min syster har likadana som jag i samma storlek och hon trivs jättebra i dom, så hon får helt enkelt överta mina också.
 
I helgen har jag ingenting speciellt att göra. Plugg finns ju alltid, men det är väl inte det roligaste att pyssla med hela dagarna. Blir vansinning på att det kostar skjortan att åka tåg. En sista-minuten-biljett till Katrineholm ikväll kostar liksom 286 kronor. Och så ska man tillbaka hit på söndag eller måndag och då kostar det lika mycket till. 600 spänn för att åka hem en helg, det är fan asdyrt.
 
Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Tack för din kommentar :) När jag gick ner i vikt (ca 40 kilo) så tränade jag ca 3-4 ggr/veckan. Jag åt nyttigt i veckorna och unnade mig gott till helgen. Har alltid kunnat äta pizza/godis, glass fredag och lördag, men då har jag även gått en hel del promenader. Ibland har det även blivit dubbelpass när jag tränat. Det jag kört mest är crosstrainer, promenader, skivstång, core och cirkelfys :) kör hårt. Kram

2013-09-20 @ 19:40:55
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback