Design by: Josefin

heja mig!!

Är så himla nöjd med mig själv nu efter cirkelfysen! När jag kom dit och såg alla pilatesbollar, kettlebells och skit tänkte jag att det här är inget för mig, skivstång passar mig mycket bättre. Men det var jättekul! Och verkligen en utmaning för mig som inte är så vältränad styrkemässigt. Nu ligger ju ett av mina favoritpass på tisdagar kl 16, men det är ju inte alltid den tiden passar med skolan och så, så det kan absolut bli så att jag besöker detta pass fler gånger. Ledaren var himla peppande också och hon leder ett ordinarie cirkelfys någon annan dag också. Där kanske det också kan bli ett besök så småningom. 

Nu sitter jag på bussen på väg hem. Där hemma blir det dusch, middag och mys framför tvn. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback