Design by: Josefin

hemfärd

Sitter på tåget mot Katrineholm. En långhelg där är precis vad jag behöver! Jag ska såklart umgås med familjen och fira min lillasyster som fyller 21 år idag. Grattis gumman! Jag ska även passa på att besöka bästa Jenny som ska klippa och färga mitt hår. Det sitter aldrig fel. Imorgon förmiddag ska jag träffa Tove och Molly över en fika. Det är också något jag längtat efter. Molly ska få ett par grejer som jag köpte åt henne i Spanien. Hoppas hon blir glad! 

Nu är det alltså tåg som gäller typ tre timmar framöver. Jag ska passa på att lyssna på några bra poddar! 

Kommentarer
Postat av: Tove

Spännande! Vi har längtat vi med. Ses kl 10. Pussar

2013-09-26 @ 20:49:41
URL: http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback