Design by: Josefin

nypremiär

Tänkte att det kanske är dags för en update här i bloggen. Har känt ett litet sug på senaste tiden och idag är det ju ny vecka och allt! Skolan har dragit igång igen och nu har mitt sista år på utbildningen börjat. Sjukt. Tiden bara springer iväg och när man tänker på det är det lite läskigt att man snart ska igång och söka jobb. Men det är inte riktigt dags än!

Kurserna jag läser nu är Principles of project management och Business to Business marketing. Båda är roliga och lärarna är bra, så det flyter på! Just nu skriver jag en case analysis till ett seminar jag har nästa vecka. Ute i god tid tänker ni, men jag är så illa tvungen för på onsdag åker jag och Marcus till Spanien!

Återkommer snart! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback