Design by: Josefin

på skolfronten

Äntligen börjar det bli lite uppstyrt på skolfronten. Jag har blivit insatt i en grupp som kommit igång i Project management, och det känns jättebra. Jag ska träffa dom för första gången imorgon och dessutom vara med när dom pitchar projektet för läraren, så det känns som jag kommer bli ganska insatt redan första dagen. På onsdag ska vi sen ses och filma till reklamfilmen som ingår i projektet och det ska bli kul. Har inte jobbat med film förut, så det ska bli spännande att se hur dom tänkt med manus och så.
 
Imorgon ska jag även träffa min grupp i b2b och vi ska väl briefa varandra om vad vi gjort sen sist och förhoppningsvis få lite struktur på det också. Det har ju gått ganska många veckor på kurserna redan och för varje dag närmar sig deadline och det faktum att man måste börja plugga till tentorna också. Det känns bra hittills med litteraturen och så. Böckerna är lättlästa och ger bra exempel och så, så jag har goda förhoppningar inför tentorna. Skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback