Design by: Josefin

söndag

Kan ju säga att mitt beslut att åka iväg och träna igår både imponerade på mig själv samtidigt som det visade sig vara en nitlott. Jag gick på jympa puls i hopp om att det skulle vara ett bra konditionspass där jag fick skaka bort lite av träningsvärken jag hade i benen sen skivstången i förrgår. Men ack, så fel jag hade! Med bortskakningen av träningsvärken alltså. Passet var ganska roligt och jobbigt och ledaren var väldigt bra och engagerad. Problemet för mig var bara att hon hade otroooligt mycket benstyrka. Typ i varje låt skulle man göra knäböj/squats/whatever eller mycket hopp med djup landning och så vidare. Inte bra för mina ben. Nu håller jag mest på och funderar på om jag ska gå på skivstång/step som jag bokade igår. Det är säkert roligt när jag kommer dit, så det får nog bli så. Ska bara dubbelkolla hur bussarna går. Är så tokigt på söndagar när dom bara går en gång i halvtimmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback