Design by: Josefin

tillbaka till vardagen

Sitter just nu i Nässjö och väntar på att tåget ska rulla iväg mot Jönköping. Det känns fortfarande att jag gick upp sådär tidigt igårmorse. Känner mig som en levande död ungefär. När jag kommer hem ska jag äta lunch och sova en liten stund innan jag måste åka till skolan. Ska på ett seminare i project management. Måste prata med läraren också, som verkar ha pajat till det med min project group. Hoppas det löser sig!

Jag ska berätta lite mer om resan också, bland annat om köpcentret vi var på i måndagskväll (Kom på att det var i torsdags! Den levande döda har talat). Men det får bli till kvällen det!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad skönt ni verkar haft det! Fina du, shortsen ser superfina ut! Puss

2013-09-17 @ 00:43:57
URL: http://annndersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback