Design by: Josefin

tisdag

Idag är jag så trött att jag knappt inte vet vad jag heter. Sov jättedåligt inatt och gick upp ganska tidigt för att åka till skolan och gå på möte. Nu har jag varit hemma och ätit lunch och ångrar lite att jag inte sovit en stund. Ska sätta på mig ytterkläder nu och åka tillbaka till skolan för att möta upp min nya grupp i project management, plus att vi ska ha nån sorts aktivitet där läraren är med. Hoppas det blir kul och att jag blir väl insatt i arbetet. Passar på att ta med mig träningskläder när jag åker också. Klockan 18 har jag bokat ett intropass i cirkelfys. Har aldrig varit på cirkelfys innan (har såklart kört cirkelträning och så på fotbollen) så tänkte testa intropasset som är en lättare variant till att börja med. 

Dags att kila till bussen nu. Håll tummarna för att jag inte somnar på pitchen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback