Design by: Josefin

what to say

I och med att jag inte bloggat på ett tag så låser det sig lite med vad jag ska skriva. Först och främst återstår det väl att se om någon har lust att läsa över huvud taget. Är det någon som har det?

Något som är bra är såklart att det finns en del bilder från sommaren att visa. Eller, egentligen inte så många roliga i och med att jag bara jobbat som fasen och inte haft något socialt liv över huvud taget. Men bilder lovar jag att det ska bli. Ska försöka fota lite när vi är i Spanien också såklart. Tyvärr ser det inte ut som att det blir nåt höjdarväder när vi är där, men lite sol, bad, god mat och shopping tänkte vi få till iallafall. Vi ska bara vara där tre dagar, så det blir en snabbis den här gången. Det går väl ingen nöd på oss egentligen. I december åker vi ju till Thailand i 25 dagar.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Och jag som trodde jag hade massa läsare haha ;) Keep ut the good work, spanar in här varje chans jag får! Ett avsnitt till tycker jag, måste nog börja kolla på Rederiet nu med..

2013-09-09 @ 23:04:31
URL: http://annndersson.wordpress.com
Postat av: Sofie

Ingen kan vara gladare än jag! Trogen läsare. Puss!

2013-09-09 @ 23:48:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback