Design by: Josefin

workshop

Är på väg hem från träningen nu. Det var så himla roligt! Kanske berodde det mest på att stegen hölls på grundnivå och därför flöt det på himla bra. Jag är absolut inte den som bangar för en utmaning eller en svårare variant på ett steg, men det vääärsta jag vet är när jag inte kan klura ut hur steget ska vara. Då blir jag galen. Tjejerna som höll i workshopen var iallafall väldigt duktiga och trevliga och dom leder aerobics och step ihop med skivstång den här hösten. Så det ska jag prova! Friskis i Jönköping har tydligen varit en av testföreningarna att testa skivstång/step och skivstång/aerobics och nu finns båda i deras fasta utbud, tillsammans med mycket annat såklart! Återstår att se vad jag ska hitta på imorgon! Det blir nog Friskis iallafall. Måste ju passa på när man köpt kort!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback