Design by: Josefin

10/4 -14

När man väl skriver ett inlägg är det ingen som ser det. Haha. Jag skrev inlägget igår sent på kvällen och ändå har jag fler besökare igår än idag. Aja. Kan väl skriva lite här ändå, även om det kanske bara är som att elda för kråkorna.
 
Dagen har spenderats i skolan med fullt ös med skrivande på uppsatsen. Vårt mål är att vara ganska klara på onsdag, så att påsken kan spenderas med nära och kära på annan ort. På påskdagen ska vi skicka in ett dokument som är relativt färdigt. Alla delar ska finnas med och det ska mest återstå mindre tillägg och justeringar. Jag ska mejla vår handledare imorgon för lite feedback på en viktig del i researchen och även passa på att fråga hur många ord vi förväntas skicka in till seminariet, samt hur många ord +- vi får ha från dom 20 000 ord som den färdiga versionen ska innehålla. Det känns bra att veta om 18 000 är okej, eller om man måste upp över 19 500. Hoppas kunna få klarhet i det under helgen iallafall.
 
Imorgon kommer det bli en välförtjänst skön hemmakväll med god middag, och på lördag tänkte jag, Johanna och Åsa gå ut och äta på ett favvisställe vi har. Gott, kul och mysigt ska det bli!
 
Puss
 
Vilket gäng va? Hehe. Lite bränna hade man kvar också...

Kommentarer
Postat av: Jennifer i München

Sara! Jag hoppas att du vill vara med i min blogg-tävling inför Mors dag, det vore kul.. :)
http://jennifersandstrom.se/2014/05/08/tavling-for-mors-dag-historiens-forsta-bloggtavling/

2014-05-09 @ 16:36:15
URL: http://jennifersandstrom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback